Cartoful dulce, "aur" pentru sănătate. Iată de ce ar trebui să-l consumi zilnic
Mulți spun că are gust de...
Culoarea roșie este o culoare caldă și pozitivă asociată cu cele mai fizice nevoi și cu dorința noastră de a supraviețui. Emană o energie masculină şi puternică.
Roșul energizează. Excită emoțiile și ne motivează să acționăm.
Semnifică un spirit de pionierat și calități de conducere, promovând ambiția și determinarea.
De asemenea, este puternic și poate da încredere celor timizi sau lipsiți de putere de voință.
Fiind culoarea mișcării fizice, culoarea roșie ne trezește forța de viață fizică.
Este culoarea sexualității și poate stimula în noi pasiuni mai profunde și mai intime, cum ar fi iubirea și sexul pe partea pozitivă sau răzbunarea și furia pe cea negativă.
Este adesea folosit pentru a exprima dragostea, ca în Ziua Îndrăgostiților, totuși se referă mai mult la sexualitate și poftă, decât la iubire - dragostea este exprimată cu roz, potrivit .
Cel mai pozitiv poate crea viață cu energia sa sexuală sau își poate folosi expresia negativă de furie și agresivitate pentru a alimenta războiul și distrugerea.
Culoarea roșie poate stimula pofta de mâncare, fiind adesea folosită în restaurante în acest scop. De asemenea, crește pofta de hrană și alți stimuli.
A fi înconjurați de prea multă culoare roșie ne poate face să fim iritați, agitați și, în cele din urmă, furioși. Prea puțin și devenim precauți, manipulatori și temători.
În culturile orientale precum China, roșul este culoarea norocului. Deși vremurile se schimbă și multe mirese acum poartă alb, în mod tradițional este culoarea pentru nunți. În cultura indiană simbolizează puritatea și este adesea folosit în rochiile de nuntă.
Culoarea roșie este prima culoare pe care oamenii au au fabricat-o şi au reprodus-o în diverse nuanţe.
În Evul Mediu, a avut o semnificație religioasă. Era culoarea sângelui lui Hristos și a focurilor Iadului.
În operele de artă din perioada Renașterii, culoarea roșie trebuia să atragă atenția privitorului asupra celor mai importante figuri dintr-o pictură.
Roşul a devenit culoarea unei noi mișcări politice și sociale, socialismul, în secolul al XIX-lea. A fost și perioada în care culoarea roșie a fost folosită pentru a crea emoții specifice în artă și nu doar pentru a imita natura, scrie colorpsychology.org.
Roșul este considerată o culoare care, comparativ cu restul culorilor, provoacă cele mai puternice emoții.
Roșul este considerat puternic şi îi face pe oameni să se simtă dominanți, le poate spori stima de sine.
Cele mai rapide și mai luxoase mașini din lume sunt cel mai adesea vopsite în roșu; persoanelor celebre și importante li se administrează de obicei tratamentul cu covor roșu.
Roșul este o culoare îndrăzneață, ceea ce face ca cineva să iasă în evidență din mulțime și să influențeze modul în care ceilalți îi văd.
Femeile care poartă roșu sunt considerate mult mai atractive și pasionale decât femeile care nu poartă nicio nuanţă roşiatică.
Într-un studiu de referință publicat în 2008, citat de verywellmind.com, cercetătorii au arătat bărbaților o imagine a unei femei și le-au cerut să evalueze atractivitatea ei. Unii bărbați au văzut o femeie purtând o cămașă roșie, în timp ce alții au văzut aceeași femeie purtând o cămașă albastră. Rezultatele au arătat că bărbații au evaluat femeia în roșu ca fiind atractivă sexual decât aceeași femeie în albastru.
Această culoare stimulează pasiunile mai profunde din noi, precum sexul, dragostea, curajul, ura sau răzbunarea. Dacă doriţi mai multă pasiune în viața sexuală, puneţi ceva roșu în dormitor - cu cât este mai mult roșu, cu atât mai multă pasiune, dar nu exagerați sau va avea efectul opus. Apelaţi la diverse decoraţiuni, flori sau lenjerii de pat cu nuanţe aprinse de roşu.
Persoanele care preferă culoarea roșie sunt extrovertite, deschise, entuziaste. Își trăiesc viața la maximum.
Sunt optimiști, puternici, încrezători. Nu le este frică să îşi spună punctul de vedere. Nu se sperie ușor și pot fi destul de competitivi.
Se știe că sunt impulsivi. Datorită naturii lor pasionale, ei iau lucrurile personal și rareori dau înapoi.
Le este greu să-și ceară scuze și să admită că greșesc.
Sunt lideri naturali și o mare inspirație pentru toți cei din jur. Ei au capacitatea de a recunoaște lucrurile importante atât în viața personală, cât și în cea profesională. Câștigă respect știind să stabilească limite.
Aceste persoane sunt uşor de observat atunci când intră în cameră. Sunt fermecători, carismatici, strălucitori. Chiar dacă nu este întotdeauna ușor să fii în preajma lor. Nu renunță niciodată la control și le place să fie tot timpul la conducere. Când nu primesc ceea ce vor, pot fi agresivi. De fapt, pot prezenta adesea temperament violent. În ciuda faptului că se calmează destul de repede după izbucnire, oamenilor din jurul lor le este greu să treacă cu vederea aceste căderi frecvente.
În timp ce roșul este o culoare pasională, este legat și de răzbunare și furie. Oamenii devin adesea roșii la față atunci când sunt supărați, motiv pentru care roșul este asociat cu furia în multe culturi.
Culoarea roșie înseamnă violență și pericol datorită asemănării sale cu culoarea sângelui uman și este, de asemenea, asociată cu avertismente.
Datorită vizibilității sale ridicate, atrage atenția oamenilor foarte rapid, prin urmare, este adesea folosit ca semn de avertizare. De exemplu, steagurile roșii indică faptul că se poate aștepta să se întâmple ceva rău și, prin urmare, sunt folosite pentru a avertiza oamenii despre un pericol iminent.
Prea mult roșu poate provoca agresivitate și iritare. Din moment ce roșul poate determina creșterea frecvenței cardiace și a respirației, oamenii se pot simți alertați și stresați când se află în roșu pentru o lungă perioadă de timp.
Culoarea roșie nu este pe placul tuturor. Pentru unii oameni, roșul este o modalitate excelentă de a-și exprima sexualitatea, pasiunea, pofta de viață, dar pentru alții poate părea puțin prea mult. Poate părea murdar și copleșitor.
A folosi culoarea roșie pentru a reprezenta afacerea dvs. este o cale riscantă. Roșul este recomandat pentru utilizare numai de către companiile care au deja succes sau de către cele care se simt sigure cu privire la strategiile lor de afaceri.
Roșu înseamnă motivație și cu siguranță va încuraja clienții să ia măsuri, dar nu garantează un răspuns pozitiv. Cel mai bun mod ar fi să-l folosiți în doze mici, ca semn de pasiune și energie pentru afacere.
Roșul nu poate trece neobservat. Este cea mai intensă culoare din spectrul de culoare și evocă emoții puternice.
Până acum, mărcile îl foloseau pentru a crea emoție și a încuraja clienții să facă anumite acţiuni.
Când vizați mulțimi mai mari de public, tonurile mai deschise de roșu ar trebui să facă o treabă mai bună.
Nuanțele mai potolite de roşu vor fi de efect, dar vor ajuta ca imaginea afacerii tale să nu pară prea agresivă și disperată.
Brandurile care au deja succes folosesc nuanțe mai închise de roșu pentru a crea un efect mai autoritar.
surse:
empower-yourself-with-color-psychology.com
verywellmind.com
colorpsychology.org
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Astrosens și pe Google News
Mulți spun că are gust de...
Mulți oameni se confruntă cu...
Această Lună Nouă în Scorpion...
Începe sezonul Săgetătorului....
Cum va fi 2025 pentru...
Mercur a intrat în semnul...