Cartoful dulce, "aur" pentru sănătate. Iată de ce ar trebui să-l consumi zilnic
Mulți spun că are gust de...
Kelly D. Parker este expert în comunicare. Aceasta a fost invitată în cadrul evenimentului TedX pentru a vorbi despre puterea unei povești convingătoare. Iată ce ne spune!
„Am iubit întotdeauna poveștile pentru că ele îmi permit să experimentez alte lumi pe care nu le cunoșteam, dar care m-au ajutat să înțeleg lumea mea în același timp. Poveștile nu sunt doar pentru cărți sau filme sau divertisment. Ele sunt una dintre cele mai puternice forțe de pe planetă pentru a conecta, convinge și influența mentalitatea noastră, credințele și comportamentul. De aceea, povestirea este una dintre cele mai puternice unelte de marketing și leadership care există.”, afirmă Kelly.
Într-o lume aglomerată cu mesaje ușor de uitat, lipsite de strălucire, poveștile ne fac memorabili. Nu numai că, poveștile creează conexiuni puternice între povestitor și ascultătorul de povești. Un profesor de psihologie și neuroștiințe a descoperit că atunci când asculți o poveste, undele creierului tău încep efectiv să se sincronizeze cu cele ale povestitorului. Cu cât înțelegerea ascultătorului este mai mare, cu atât mai mult se reflectă modelele undelor cerebrale unul în celălalt.
Consideri că te afli într-o relație toxică? TREI semne de avertizare pe care să le recunoști imediat
Asta aduce un înțeles cu totul nou expresiei „să fim pe aceeași lungime de undă”. Poveștile ne afectează comportamentul. Oamenii sunt mai predispuși să facă schimbări în stilul lor de viață și obiceiurile de sănătate dacă văd un personaj cu care se pot identifica făcând aceeași schimbare.
Dacă ai vrut vreodată să faci pe cineva să facă ceva, ar fi bine să înveți cum să spui povești mai bune. Cum poți spune o poveste convingătoare?
Problema și urmărirea. Cea mai rea poveste dintre toate este cea spusă prea devreme. Este o greșeală foarte comună pe care aspiranții povestitori o fac. Înainte să spui ceva, trebuie să înțelegi profund problema și cum urmărește publicul tău. Ascultarea unei povești bune vine întotdeauna înaintea spunerii unei povești bune.
Trebuie să poți picta pentru ei un tablou. Trebuie să poți crea o realitate care arată că înțelegi problema, dar sugerează un viitor mai bun. Pentru a face acest lucru, vei avea nevoie de o persoană specifică, o provocare specifică, imagini specifice și sentimente specifice. Specific nu înseamnă lung și plictisitor, înseamnă doar că vrei să incluzi unele caracteristici distincte la care publicul tău se poate raporta. Pentru a transmite acțiune și a schimba credințele, pictează o imagine vie pentru public prin cuvinte și imagini pe care și le pot reaminti instantaneu când se gândesc la tine.
Trebuie să propui. Aceasta este tensiunea în care stau liderii și oamenii din marketing. Fac constant propuneri: Cumpără produsul meu, încearcă serviciul meu, vino la evenimentul meu, alătură-te cauzei mele. Poveștile fac propunerile extrem de atrăgătoare și îți cresc șansele. Mai întâi, poveștile te ajută să găsești momentul potrivit. Poveștile introduc cu măiestrie un element uman în afaceri și în branduri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Astrosens și pe Google News
Mulți spun că are gust de...
Mulți oameni se confruntă cu...
Această Lună Nouă în Scorpion...
Pe măsură ce îmbătrânim,...
Începe sezonul Săgetătorului....
Cum va fi 2025 pentru...
Mercur a intrat în semnul...