Ce suplimente și vitamine sunt recomandate pentru începutul primăverii?
Autor: Astrosens Team
Data publicării:
În afară de o dietă alimentară sănătoasă și de mișcare, la început de primăvară se recomandă și consumul suplimentelor și vitaminelor. Acestea îți pot reda tonusul și energia atunci când vine un nou anotimp.

Ca să menții sănătatea organismului, suplimentele și vitaminele au un rol foarte important. Schimbarea anotimpului poate să pună presiune pe sistemul imunitar, astfel încât pot apărea episoade de alergie, gripă sau răceală. Vitaminele pot contribui inclusiv la eliminarea toxinelor din corp, dar și la reglarea tranzitului intestinal. 

Iată de ce te poți folosi ca să îți recapeți energia la începutul primăverii!

Vitamina C este cea mai importantă! Aceasta asigură funcționarea optimă a sistemului imunitar și poate crește rezistența organismului la apariția infecțiilor. Corpul nostru nu poate să sintetizeze această vitamină care se găsește de obicei în citrice sau alte legume cu frunze verzi, o poți lua și din suplimente alimentare.

Vitamina C are efecte antioxidante puternice, reduce simptomele de răceală și gripă, scade nivelul de stres și îți îmbunătățește nivelul de energie. 

Pe lângă vitamina C, la început de primăvară, este recomandat să alegi și suplimente cu vitamina B. Acest complex este potrivit pentru funcționarea optimă a sistemului nervos, dar și a celui muscular. Așa că, în afară de consumul de pește, nuci, lactate sau fasole, poți opta și pentru suplimente cu vitamina B.

De exemplu, vitamina B6 contribuie la întărirea sistemului imunitar, în timp ce vitamina B12 este recomandată persoanelor care se confruntă cu simptome dese de oboseală. Vitamina B1 este utilă celor care suferă de aritmii sau palpitații minore.

Nu trebuie să uităm nici de calciu! Acesta este esențial pentru combaterea stărilor depresive și a asteniei de primăvară. Poți încerca și suplimente care conțin calciu, pe lângă consumul de lactate sau ouă. Acestea contribuie la menținerea sănătății oaselor și a dinților, favorizând și creșterea părului sau a unghiilor. Dacă medicul consideră că ai o carență de calciu, îți poate recomandă acest supliment și în combinație cu alte vitamine.

Magneziul se regăsește cel mai adesea în combinație cu un alt mineral esențial, calciul. Este un element extrem de important pentru organism, deoarece menține un sistem imunitar puternic. Magneziul poate să prevină apariția problemelor cardiovasculare. Combate depresia, stresul sau migrenele.

Când începe sezonul cald, magneziul oferă energie și îți oferă un tonus bun, de care ai nevoie. Trebuie să știi că sursele importante de magneziu pot fi luate și din alimente, precum salată verde, fructele de mare sau orezul brun. 

La fel de importante sunt și vitaminele A, E, D, K, ce ajută organismul să funcționeze corect. Poți să iei aceste vitamine la început de primăvară, ca să fii în formă. Poți să iei aceste vitamine și din alimente precum peștele, brânza, cerealele, untul, spanacul sau chiar măslinele.

În final, fără minerale și vitamine, corpul nostru nu ar putea să funcționeze așa cum trebuie. De aceea, mai ales dacă medicul îți recomandă, suplimentele alimentare pot fi integrate în meniul tău zilnic. Pe lângă ele, ai nevoie și de o dietă corespunzătoare și de multă mișcare, mai ales că a venit căldura!

Îți recomandăm să citești și: Opt motive să consumi zilnic câte o rodie: scade nivelul de zahăr din sânge și are proprietăți calmante

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Astrosens și pe Google News

Articole similare

DC Media Group Audience

Cele mai noi articole

Top citite
Sursă foto: Pexels/Pixabay

Ce aduce Sezonul Racului pentru fiecare zodie/ascendent până pe 22 iulie

freepick

Pluto retrograd în Vărsător. Transformări radicale pentru fiecare zodie până pe 1 septembrie

freepik.com

Previziuni axa destin-karmă pentru TOATE zodiile, valabile până în ianuarie 2025

Horoscop 19 iunie pentru Berbec, Gemeni, Leu, Balanță, Săgetător și Vărsător. Ocean de iluzii pentru o zodie

pixel