Încrederea și speranța, aripile care ne poartă dincolo de limite. Cum ne inspiră să avem un viitor mai bun?
Google a dezvăluit miercuri cele mai populare căutări pe platforma sa în 2021, o listă în care figurează pe locuri fruntaşe serialul "Squid Game", actorul american Alec Baldwin şi criptomoneda Dogecoin, relatează AFP.
Sportul a suscitat de asemenea un mare interes: primele opt căutări pe Google anul acesta au vizat crichetul, liga profesionistă americană de baschet (NBA) şi competiţiile internaţionale de fotbal (Euro 2021 şi Copa America).
Serialul fenomen "Squid Game", difuzat de Netflix, s-a clasat pe locul al nouălea.
Producţia sud-coreeană, ce prezintă un grup de persoane rămase fără bani care participă la un joc de supravieţuire pentru a câştiga o sumă colosală, a fost vizionată de 142 de milioane de abonaţi la sfârşitul lunii octombrie, la doar o lună de la lansarea sa pe platforma de streaming.
Actorul american Alec Baldwin, care a ucis-o accidental prin împuşcare pe directoarea de imagine a westernului "Rust", a devenit cea mai căutată personalitate pe Google. El îl devansează pe Kyle Rittenhouse, un tânăr american achitat după ce a tras cu arma în două persoane la o manifestaţie antirasistă din Wisconsin în 2020.
La categoria "Actualităţi", "Afganistan" şi "talibani" au fost cele mai căutate cuvinte în august, alături de vaccinurile anti-COVID-19.
La rubrica "Dispariţii", rapperul DMX, turista americană Gabby Petito - asasinată în mod misterios - şi prinţul Philip - soţul reginei Elisabeta a II-a - se numără printre principalele căutări de anul acesta.
La fel ca în 2020, chestiunile legate de pandemie au ocupat o parte importantă din traficul pe Google, însă căutările privind vaccinurile le-au depăşit anul acesta pe cele privind testele de detectare a COVID-19, a precizat compania americană, potrivit Agerpres.
Şeful Instagram, Adam Mosseri, a oferit marţi câteva garanţii în privinţa protecţiei adolescenţilor, în contextul în care miercuri este audiat pe acest subiect în Congres, întâlnirea anunţându-se tensionată după ce unii aleşi au spus că promisiunile sale sunt o diversiune, relatează AFP.
Fostul antreprenor care conduce Instagram de trei ani nu a anunţat nicio modificare majoră, ci o serie de schimbări marginale "pentru ca tinerii să se simtă şi mai protejaţi pe Instagram".
Aplicaţia nu le va permite astfel utilizatorilor să menţioneze în postările lor adolescenţi care nu sunt abonaţi la profilul lor. Reţeaua de socializare făcea deja ca toate conturile minorilor să fie automat private atunci când aceştia se înscriau.
De asemenea, Instagram va propune, în martie 2022, instrumente pentru a le permite părinţilor să vadă cât timp petrec copiii lor pe aplicaţie şi să instaureze limite. Părinţii vor avea în curând acces la un centru de informare cu tutoriale şi sfaturi ale experţilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Astrosens și pe Google News
Iată ce rugăciuni poți rosti...
Manipulatorii folosesc tactici...
Fiecare zodie primește un...
Decembrie promite să fie o...