21 Noiembrie – Intrarea în Biserică a Maicii Domnului sau Sărbătoarea Luminii. Rugăciunea plină de har de rostit AZI!
Indiferent de bunurile sau de serviciile pe care le vindeţi, adevărul este că afacerea dumneavoastră nu ar fi nimic fără clienţi. Indiferent dacă vorbim de cei care vizitează mall-ul la câteva săptămâni sau de cei care preferă să facă achiziţii pe internet, nicio afacere nu ar reuşi fără aceia care cumpără. Ei sunt cei care nu doar că te plătesc pentru ceea ce le oferi, ci şi îţi fac o mare parte din publicitate. Şi ţineţi minte: nicio celebritate plătită cu mii, dacă nu chiar milioane de dolari pentru a spune că iubeşte un anumit produs nu ar putea să-i convingă pe bunicii voştri încăpăţânaţi, dar adorabili, să cumpere un produs aşa cum puteţi face voi. Cum clienţii voştri mulţumiţi vă fac astfel de favoruri în fiecare zi, este extrem de important, dacă aveţi o afacere, să le arătaţi cât de mult îi apreciaţi.
Ziua Internaţională a Clientului (#InternationalClient'sDay) a fost creată fix cu scopul de a le transmite tuturor clienţilor dumneavoastră cât de bucuroşi sunteţi că au ales compania dumneavoastră. Aşadar, ce mai aşteptaţi? Este timpul să îi sărbătoriţi!
Ideea de a avea o sărbătoare care să celebreze clienţii din întreaga lume şi contribuţia lor la diverse afaceri, de la corporaţii multinaţionale la micile magazine, a luat naştere în Klaipeda, Lituania, în 2010. Cineva şi-a spus într-un sfârşit: "De ce să nu le oferim recunoaştere clienţilor? La urma urmei, clienţii sunt fundamentul oricărei afaceri", ceea ce a dus la celebrarea primei Zile Internaţionale a Clientului pe 19 martie 2010.
Citeşte şi: 19 martie - Ziua paşaportului românesc
Şi, dintr-o dată, ideea a prins, iar Ziua internaţională a clientului a fost în curând menţionată în mai multe ziare, iar apoi adăugată definitiv în calendarul lituanian. De atunci, Ziua Internaţională a Clientului nu a făcut decât să crească în popularitate. În 2012, această sărbătoare a devenit virală, deoarece companii din întreaga lume au profitat de această ocazie pentru a le mulţumi clienţilor lor.
Un an mai târziu, în 2013, Ziua clientului a fost implementată de mai multe corporaţii lituaniene şi lăudată de însuşi preşedintele Lituaniei, iar de atunci s-a extins şi în Rusia.
Dacă aveţi o companie, indiferent de mărime, Ziua Internaţională a Clientului este momentul perfect pentru a face ceva frumos pentru clienţii dumneavoastră, ne recomandă site-ul Daysoftheyear.com. Dar nu vă faceţi griji, nu trebuie să fie ceva grandios - nu toată lumea îşi permite să cheltuiască o cantitate enormă de timp sau de bani pentru astfel de lucruri. Ca întotdeauna, gândul este cel care contează, aşa că adunaţi-vă echipa pentru a vă gândi ce puteţi face pentru clienţii dumneavoastră pentru a-i face să se simtă speciali.
Când eram mici, ora de culcare putea să însemne mai multe lucruri. Adesea însemna să facem o baie caldă pentru a ne băga curaţi în pat, a cerşi un pahar de apă de nu mai puţin de trei ori şi, bineînţeles, a ne îmbrăţişa părinţii pentru a ne spune o poveste înainte de culcare. Era ceva legat de sunetul vocii lor povestindu-ne basmele noastre preferate care ne ajuta să avem un somn odihnitor sau poate visam poveştile pe care ni le spuneau. Există o zi pentru a rememora aceste zile şi a chiar a ne reaminti să împărtăşim aceste momente cu cei dragi, iar aceasta este Ziua internaţională a cititului pentru ceilalţi (#InternationalReadToMeDay).
Această zi a fost instituită de Fundaţia "Child Writes" pentru a încuraja creşterea şi răspândirea alfabetizării adulţilor. A devenit clar că, în ţările din întreaga lume, alfabetizarea adulţilor reprezintă o problemă şi că mulţi dintre aceştia pur şi simplu nu au capacitatea de a citi ceva nici măcar de plăcere. În încercarea de a găsi modalităţi de a contribui la ameliorarea acestei situaţii, a devenit evident faptul că, în copilărie, cititul a contribuit la încurajarea alfabetizării şi a dragostei pentru lectură la adulţi. Rezultatul acestor constatări a fost evident! Trebuia instituită o sărbătoare care să încurajeze bazele alfabetizării copiilor noştri prin citirea de către adulţi şi astfel s-a născut Ziua internaţională a cititului pentru ceilalţi!
Chiar dacă sărbătoarea este cu siguranţă axată pe încurajarea copiilor să citească, un aspect esenţial al acestei sărbători se extinde chiar şi la adulţi. A citi cuiva este un act intim, ceva ce poate crea o apropiere între două persoane şi poate aduce confort celor cu care îl împărtăşim. În epoca victoriană, nu era deloc neobişnuit ca o persoană în vârstă cu vederea slăbită să angajeze pe cineva care să îi citească din poveştile sale preferate. Citirea unei poveşti partenerului nostru atunci când ne culcăm poate contribui la stimularea unui sentiment de apropiere mult mai intim decât vizionarea unui film împreună.
Când te pregăteşti seara de culcare, fă-ţi timp să împărtăşeşti o poveste cu cineva. Fie că este vorba de un copil sau de partenerul tău romantic, cititul este o modalitate excelentă de a ajuta la încheierea unei seri. De asemenea, cititul ne extinde vocabularul, ne încurajează creativitatea şi, în general, ne ajută în fiecare aspect al cunoaşterii, aşa că, în timp ce construim legături cu ceilalţi, contribuim, de asemenea, la a ne menţine creierul sănătos şi la îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare.
În opinia a numeroşi oameni, ciocolata şi caramelul sunt considerate una dintre cele mai bune perechi din istoria tuturor timpurilor! Ciocolata densă, fină şi de calitate, cu arome şi culori profunde, umplută cu caramelul auriu cu o aroma bogată în unt şi textură caldă şi lipicioasă. Sincer, ce poate fi mai bun?
Ziua ciocolatei cu caramel este, celebrată anual pe 19 martie în special în SUA, o bună ocazie de a aminti lumii că această delicioasă felie de rai există, dar şi că oriunde există ciocolată, caramelul o va face probabil mai bună.
Originea caramelului se pierde în analele istoriei, dar ceea ce ştiu istoricii este că ea poate fi localizată undeva în cei 200 de ani dintre 1650 şi 1880 în Americi, unde coloniştii obişnuiau să prepare bomboane tari din apă şi zahăr în cazane. Acesta este procesul de fabricare care avea să culmineze în cele din urmă cu obţinerea caramelelor, odată ce o persoană inspirată a adăugat grăsime şi lapte în apa şi zahărul fierbinţi. Astfel, s-a născut caramelul. De asemenea, merită menţionat faptul că, în această perioadă, zahărul rafinat era atât rar, cât şi scump, astfel încât bomboanele erau adesea preparate din suc de sfeclă de zahăr, care era mai uşor de procurat.
Ciocolata, pe de altă parte, provine din Mesoamerica şi, folosind boabele de cacao, a fost preparată ca băutură în această zonă a lumii o încă din anul 1750 î.Hr. Când au sosit coloniştii şi au descoperit această băutură rafinată, au transportat-o rapid în Europa, unde a devenit o mare favorită a tuturor celor care au putut face rost ea. De la acest început ca băutură simplă şi exotică, ciocolata a evoluat până la varietatea bogată pe care o experimentăm astăzi.
Amestecul acestor două arome îndrăgite s-a datorat, în parte, domnului Hershey de la compania de bomboane Hershey's. De fapt, mulţi oameni nu ştiu că Milton Hershey şi-a început activitatea preparând şi vânzând caramel. Acesta a fost, de fapt, fundamentul a ceea ce avea să devină imperiul său de dulciuri.
Ziua naţională a ciocolatei cu caramel este momentul perfect pentru a sărbători această creaţie întâmplătoare care a devenit o senzaţie la nivel mondial, cum altcumva decât consumând sau preparând dulciuri conţinând îndrăgita combinaţie, ne recomandă site-ul Daysoftheyear.com.
sursa: Agerpres
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Astrosens și pe Google News
Iată o rețetă simplă de mâncare de post, plină de...
Mulți spun că are gust de...
Somnul este vital pentru...
Ceaiul verde este, pentru tot...
Daniela Simulescu, astrolog DC...
Astrologul Daniela Simulescu...
Pluto, planeta legată de...
2025 se apropie cu pași...